Trwa ładowanie...

Zwrot starych biletów tylko do końca czerwca!

Niewykorzystane bilety ze starej taryfy można zwracać w POP-ach

Zwrot starych biletów tylko do końca czerwca!
d3iuomh
d3iuomh

Niewykorzystane bilety ze starej taryfy można zwracać w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM - poinformował ZTM. Zwroty będą przyjmowane tylko do końca czerwca. Osoby, które mają niewielką ich liczbę mogą je zwrócić bez żadnych formalności.

Co to oznacza? Bilety nieskasowane lub nieaktywowane (wszystkie rodzaje oprócz biletu jednorazowego pojazdowego) o wartości nie większej niż 50 zł można zwracać bez żadnych formalności. Zwroty o wartości przekraczającej 50 zł, ale w liczbie mniejszej niż 250 sztuk, są przyjmowane jedynie po podpisaniu odpowiedniego oświadczenia i okazaniu dokumentu tożsamości lub zwrocie dokumentu zakupu. Co istotne, osoby, które chcą zwrócić większą liczbę biletów muszą liczyć się z tym, że proces zwrotu może zająć trochę czasu. Każdy bilet musi być bowiem sprawdzony. Pasażer nie otrzyma więc pieniędzy za bilety "od ręki" lecz we wcześniej umówionym terminie.

Biletów w liczbie większej niż 250 sztuk nie można zwracać. Mogą zostać jedynie wymienione – za ewentualną dopłatą – na bilety z nowej taryfy. Wymiana jest możliwa jedynie w Punkcie Obsługi Pasażerów ZTM na Młocinach.

Bilety kartonikowe z nieaktualnej Taryfy przewozowej w liczbie do 250 szt. można zwracać we wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów ZTM. Bilety zakodowane na kartach zbliżeniowych można zwracać w Punktach Obsługi Pasażera ZTM jedynie przy ul. Żelaznej, na stacji metra Centrum I i Świętokrzyska ).

d3iuomh

Zwrotu biletu imiennego zakodowanego na spersonalizowanej Warszawskiej Karcie Miejskiej może dokonać tylko właściciel karty lub osoba przez niego upoważniona (na podstawie pisemnego upoważnienia).

Pasażerowie posiadający bilety kartonikowe z nieaktualnej Taryfy przewozowej w ilości do 20 szt., dodatkowo mogą dokonywać zwrotów w specjalnie utworzonym stanowisku szybkiej obsługi w Punkcie Obsługi Pasażera przy ul Żelaznej 61 oraz Centrum 1. W przypadku zwrotów biletów nieskasowanych/nieaktywowanych nie jest pobierana opłata manipulacyjna.

d3iuomh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3iuomh