100 tys. pasażerów może obsłużyć w czerwcu Lotnisko w Modlinie. W okresie wakacyjnym irlandzki Ryanair będzie wykonywał z lotniska ponad 170 lotów tygodniowo.
Liczba pasażerów stołecznej komunikacji miejskiej spadła o prawie 60 proc. w stosunku do okresu sprzed pandemii. Od poniedziałku do środy komunikacją miejską podróżowało średnio 41,5 proc. pasażerów sprzed pandemii.
Warszawski port lotniczy informuje o olbrzymim spadku pasażerów i podsumowuje zainteresowanie ofertą lotów w lutym. Z danych wynika, że wzrosło zainteresowanie lotami czarterowymi.
Od czwartku do odwołania w godz. 10-12 w Punktach Obsługi Pasażerów osoby po 60. roku życia będą obsługiwane poza kolejnością – przekazał stołeczny ratusz. Od czwartku w całym kraju ponownie obowiązują godziny dla seniorów.
Od poniedziałku, 27 lipca ponownie otwarty jest Punkt Obsługi Pasażerów na stacji metra Świętokrzyska. Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-16.00.
Praca Punktów Obsługi Pasażerów w Warszawie została dostosowana do nowych zasad określonych w rozporządzeniu ministra zdrowia. W punktach może przebywać ograniczona liczba osób. Podjęte środki bezpieczeństwa mają zmniejszyć ryzyko zarażenia koronawirusem.
Do niebezpiecznej sytuacji doszło w autobusie linii 145 w Warszawie. Kierowca, dojeżdżając do przystanku Szymańskiego, gwałtownie zahamował. Kilkoro pasażerów przewróciło się na podłogę.
Dzięki nowym strojom, pracownicy firm ELE Taxi, Sawa Taxi i Super Taxi będą teraz lepiej rozpoznawalni, pasażerom będzie łatwiej ich odnaleźć, aby skorzystać z usług rekomendowanych taksówek.