Od pewnego czasu pociągi na II linii metra wyraźnie zmniejszały prędkość na odcinku od Dworca Wileńskiego do Stadionu Narodowego.
Metro zaprezentowało statystyki dotyczące podróżnych i przekazało pozytywną informację.
Koła w dostarczonych składach zużywają się zbyt szybko.
Do tej informacji dotarł "Super Express".
Ciąg dalszy sporu dotyczącego składów Siemensa.
Firma przekonuje, że tylko osoba wyznaczona przez sąd właściwie oceni skalę problemu.
Nie chodzi wyłącznie o szybko zużywające się koła.
Pech nie opuszcza pociągów wyprodukowanych przez konsorcjum Siemens i Newag.
W tej chwili dopuszczenie do ruchu ma 19 nowych pociągów Inspiro z 35 zakupionych przez Metro Warszawskie
Zobaczcie jak działa współczesne, nowoczesne metro!
W wiedeńskich zakładach Siemensa stoją już pierwsze, pomalowane w stołeczne barwy, wagony Inspiro.