Trwa ładowanie...

PolskiBus zamontował foteliki dla dzieci!

Na razie tylko dwa. Czyżby po naszej interwencji?

PolskiBus zamontował foteliki dla dzieci!
d2i0mzl
d2i0mzl

Niedawno pisaliśmy o niemiłej sytuacji, do której doszło przy okazji urlopowego wyjazdu.

Młodzi mieszkańcy zakupili bilety online w firmie PolskiBus. Na wakacje wybierali się z dziećmi - trzy i czteroletnimi. Wszystko było w porządku, dopóki nie zjawili się wieczorem przy metrze Wilanowska, skąd mieli odjechać. Po wejściu na pokład autobusu, przyszedł kierowca i wyprosił wszystkich - łącznie kilka rodzin. Powiedział im, że nie mogą jechać, bo nie mają za sobą własnych fotelików dla dzieci!

Wyproszeni rodzice byli naprawdę wkurzeni. Napisali do nas z prośbą o zwrócenie uwagi na ten problem, by inni rodzice nie zostali, tak jak oni, wieczorem wyproszeni z autokaru.

O całej sprawie zrobiło się bardzo głośno, a wiele osób rzeczywiście zrezygnowało z usług firmy.

d2i0mzl

Dziś firma poinformowała na swoich stronach:

W trosce o bezpieczeństwo naszych małych pasażerów przypominamy, że rodzice powinni zapewnić im fotelik podczas podróży. Jednocześnie informujemy, że na pokładzie każdego autokaru PolskiBus.com są dostępne dwa foteliki dla dzieci o wadze: 9-36 kg.

Cieszy nas ta wiadomość. Wielu warszawskich rodziców wciąż wybiera autokar, jako środek transportu na wakacje. Mamy nadzieję, że nie dojdzie już do tak przykrych sytuacji, jak w lipcu.

d2i0mzl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2i0mzl