Dziś: 18°C 11°C

Jutro: 17°C 10°C

Top7

Dodaj komentarz (252)

Łapówki za... 31 mln złotych. Marzena K. i cztery inne osoby z zarzutami

warszawa reprywatyzacja okręgowa rada adwokacka biuro gospodarki nieruchomościami adwokat chmielna 70

Chodzi o dawną Chmielną 70.

autor: kpietrzak

Dodaj komentarz

Komentarze (252)

  • podatnik

    31 MILIONÓW? Ogłupieć można. I co jej zrobią? nic wielkie halo wyciszą sprawę i po sprawie.Bufetowa nie siedzi no bo jak można prezydenta zamknąć? Ten babsztyl podobno jest profesorem prawa? Rzygać się chce na te elity rządzące.
    19
  • neo 42

    Jak ma być dobrze,jak kradną urzędnicy i adwokaci. Wysyłać ich do Rosji , kolonia karna 10lat i człowieka nie ma.W Polsce to jakie oni dostaną wyroki żenada i porażka polskich sądów.
    10
  • Zlosliwy

    Nie badzcie naiwni... 3 osoby? Para adwokatow i podrzedna urzedniczka? W trzy osoby to mozna auto pchac, a nie krecic lody po kilkadziesiat mln sztuka. W to musialo byc zamieszanych kilkadziesiat osob... No i dwie bieruchomosci. W samym Krakowie... Pokaż więcej
    11
  • Gość

    ...rozpłacze sie i nic jej nie zrobią...
    11
  • ireneusz

    Nadzwyczajna KASTA s**********w
    18
  • Wa-wa

    Zlodziejka narodu polskiego.
    19
  • Ireneusz

    k***a krukowi łba nie urwie.kruk krukowi oka nie wykole. Kruki jak widać to przewałki i to konkretne!:?
    8
  • krukczysko

    Ona brzydsza od szarmacha nos jak hamulec od karuzeli - wiadomo dlaczego kradła - bo bez kas to kulawy pies za nią by się nie oglądał
    12
  • Ireneusz

    Panią Kruk może będzie bronił oszust adwokat wrocławski też Kruk doktor prawa Jacek Kruk kolega pana sędziego od penów drobnego przestępcy. Te kruki to kruki na kasę widocznie !!!!
    12
  • Gro.

    PISlamiści nie lepsi. Wszystko zaczął lesio
    -12
  • Gro.

    PISlamiści nie lepsi. Wszystko zaczął lesio
    -11
  • t4e

    ludzie w warszawie na pewno ją widują. w sklepie?
    6
  • Gość

    dożywocie i konfiskata
    13
  • gosc

    to specjalna kasta + nic im nie zrobia zobaczycie - oni maja kupe kasy i sie wykupia a Tobie i mnie za batonika ale krzywe przejscie przez jezdnie grozi do 3-ch lata wiezienia a za batonika w sklepie dozywocie no bo jak masz 85 lat i przejdziesz... Pokaż więcej
    14
  • Gość

    Więzień ją wyprostuje...
    5
  • Gościu

    Z Ministerstwa Niesprawiedliwości... Bez lustracji, wypiepszyć wszystkich. Np. W 2 lata.
    7
  • Riko

    Fakt PiS to banda wariatów ale afery takie jak reprywatyzacja powinna być rozliczana tylko dlaczego bufetowa jeszcze nie siedzi!!! Zamiast prokuratura działać to robią cyrk i biorę kasę za komisję sledcze. Normalny człowiek już... Pokaż więcej
    9
  • Gość

    ta pani mogla dac dlamnie troche
    7
  • henry

    Czy Marzena K. urodziła się w Warszawie czy w Odessie? Całkiem zgłupiałem.
    5
  • teresa

    I takie kliki oszustów, uczciwych ludzi nazywali 'chorymi psychicznie" lub wpędzali ich w załamanie psychiczne, różnymi metodami, całkowicie bezkarnie.
    12
  • Gość

    PO i sady nie pozwola ,zeby koszernym zlodziejom krzywda sie stala
    13
  • Zenon

    Za tymi pojmanymi kryje sie cala bandaz zodziei, dopuki nie bedzie konfliskaty majatku zlodziei i rodziny ,nie ukróci sie tego procederu
    11
  • Gość

    ludzie są nienasyceni.... 31 baniek, to już daaaawno powinna żyć jak królowa w kraju gdzie nie ma ekstradycji... :-) a ona dalej ściubi .... Pazerność nie popłaca, bo cudów nie ma i wszystko kiedyś wyjdzie...
    13
  • O losie

    Czy Polska nie konfiskuje łapówek? Kasa jest na koncie łapówkary?
    15
  • ROCK

    zabrać cały majątek i sprawdzić całą rodzinę złodziei czy się legalnie dorobili majątku tak jak jest w USA
    14
  • Gość

    Tą bandę przekrętów wespół z Walcem na 3/4 w zaświaty!!!!!! . Odsiedzą i będą się śmiać z tego żałosnego wymiaru niby -sprawiedliwości. Powinna być !!!!! KONFISKATA MIENIA W CAŁOŚCI i bandę złodziei w rynsztok... Pokaż więcej
    13
  • Gość

    A przepadek mienia ?
    15
  • wkurzony

    Marzena K Jedna z wielu przy korycie urzędowym . NIENAŻARTA- domena polskich złodziei , łapówkarzy
    19
  • lil

    No cóż ,jak to w Polsce.Złodzieje najbogatsi.
    21
  • córka

    Pamiętam jak mój tata miał potrącaną składkę z pensji na odbudowę Warszawy, był zbulwersowany bo czworo z nas chodzących do szkoły też musiało co miesiąc płacić po dwa złote na odbudowę Warszawy. Dzisiaj nikt nam nie... Pokaż więcej
    21
Strona 2 z 9
zamknij

Repertuar kinowy

Dzień: wtorek | środa | czwartek (dziś) | piątek | sobota | niedziela | poniedziałek

Godz.: 8:00 | 9:00 | 10:00 | 11:00 | 12:00 | 13:00 | 14:00 | 15:00 | 16:00 | 17:00 | 18:00 | 19:00 | 20:00 | 21:00 | 22:00 | 23:00

ajax loading