Trwa ładowanie...

Część pasażerów ciągle gubi się na peronach II linii metra

Na przełomie maja i czerwca przeprowadzono badanie opinii na temat jakości oznakowania i komunikacji dla II nitki stołecznej kolejki

Część pasażerów ciągle gubi się na peronach II linii metra
d3g21me
d3g21me

Jakie wnioski płyną z sondażu przeprowadzonego na losowej próbie 2100 ankietowanych? TestMeToo zapytało podróżnych o wrażenia dotyczące oznakowania na peronach metra oraz informacji dostępnych na stacjach. W przypadku komunikatów głosowych zdecydowana większość (69%) uważa je za zrozumiałe. 38% badanych twierdzi, że są też odpowiednio zsynchronizowane z metrem

Istotnym punktem przesiadkowym, po oddaniu do użytku II linii stał się węzeł Świętokrzyska. W związku z tym, ankietowani zostali zapytani o opinię na temat oznakowania tej stacji oraz dostępności do przesiadki. Większość nie miała trudności w zakresie odnalezienia komunikatów i dotarcia na peron. Jednak Ci, którzy po raz pierwszy korzystali z II linii przy rozbudowanym węźle Świętokrzyska musieli dłużej skupić się na oznakowaniu. Zwracali oni głównie uwagę na trudności z wyjściem z metra w odpowiednim miejscu oraz odnalezieniem wind. Większość warszawiaków dobrze oceniła natomiast widoczność toalet i bankomatów.

Podczas badania zebrano również sugestie dotyczące zmian. Pojawiały się głosy odnoszące się do oznakowania punktów informacyjnych. Podróżni przyznali, że są one często zasłonięte kolumnami podtrzymującymi. Warszawiacy wyrażali też obawy o bezpieczeństwo osób znajdujących się w pobliżu kolumn. W związku z tym, że przestrzeń pomiędzy krawędzią peronu a samą kolumną jest wąska, ankietowani zwracali uwagę, że nie czują się do końca bezpiecznie.

d3g21me
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3g21me