Trwa ładowanie...

Co jest współczesnym symbolem Warszawy?

W jakiej Warszawie chcielibyśmy żyć, jaką Warszawę kochamy? Studenci SWPS zaprezentują wyniki badań które dotyczyły emocji, jakie budzi stolica

Co jest współczesnym symbolem Warszawy?
d263q4q
d263q4q

O stolicy jako solidnej i rozpoznawalnej marce będą mówić akademicy z Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej wraz z miastem st. Warszawa na spotkaniu 19 listopada. Na debatę zaproszeni są wszyscy, którzy chcą posłuchać i podzielić się własnymi przemyśleniami.

Spotkanie odbędzie się we wtorek 19 listopada, o godz. 10:00 w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (ul. Chodakowska 19/31, sala S302 i S304).

Dyskusja z mieszkańcami o tożsamości miasta zainaugurowana została w październiku br. w ramach cyklu debat „Zmieniamy Warszawę. Warszawa 2.0.”. Debata w SWPS jest kontynuacją tego tematu, a uczestniczący w niej studenci zaprezentują wyniki badań które dotyczyły emocji, jakie budzi stolica, jaką ma osobowość, jakie są skojarzenia do miasta u studentów, u ludzi biznesu, a przede wszystkim – co z tego wynika dla budowania silnej i rozpoznawalnej marki Warszawy.

Promotorami ich prac są dr Alicja Grochowska i prof. Andrzej Falkowski. Ponadto w debacie uczestniczyć będą eksperci ze środowiska naukowego: prof. Paweł Boski i prof. Barbara Giza z SWPS oraz dr Maciej Smętowski z EUROREG, UW.

d263q4q

Studenci w swoich pracach magisterskich i doktoranckich badali m.in. jak na wizerunek marki wpływa umieszczanie obiektów sztuki w przestrzeni publicznej oraz jak pozycjonują się teatry i muzea w stolicy. Odpowiadali na pytanie, jak zmieniło się postrzeganie tożsamości Warszawy po Euro 2012. Interesowało ich, w jaki sposób komunikować markę miasta - czy warto stosować przekaz kontrowersyjny, w jaki sposób mówić o Chopinie? Posługując się teoriami i metodologią psychologiczną zbadali emocje na temat marki miejskiej warszawiaków i gości przybywających do stolicy.


d263q4q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d263q4q